Betaling

Welke betaalmethode accepteert het?

Geaccepteerde betaalmethoden
Paypal
Betalingen via PayPal, geen PayPal-rekening vereist. Paypal is veilig en gratis voor kopers.
Creditcard of betaalpas Credit Card
VISA, MasterCard, de Verenigde Staten n Express, JCB, Diners Club, Maestro & Laser Card, etc.
eCheck eCheck
Paypal eCheck betalingen moeten worden gewist voor verzending. (duurt meestal 3-6 werkdagen)
Bankoverschrijving Als er geen betalingsmethoden voor u beschikbaar zijn en uw orderbedrag hoger is dan €300, neem dan contact op met onze klantenservice om onze bankrekening te krijgen en te betalen via bankoverschrijving.

Wat is PayPal en hoe veilig is het?

PayPal is een online systeem waarmee je snel en makkelijk internetaankopen kunt betalen. Het betaalsysteem wordt wereldwijd gebruikt door particulieren, maar ook door webwinkels en andere bedrijven.

Het gebruikmaken van PayPal is veilig. Verkopers of webshops krijgen nooit jouw bankgegevens te zien. Als je wilt inloggen met PayPal, ga dan altijd naar de website of app van PayPal. Als je via een andere site of een e-mailbericht bij PayPay uitkomt, controleer dan altijd in je adresbalk of je op een officiële website zit (Paypal.com of Paypal-opwaarderen.nl) en of het adres begint met 'https://'.

Zijn mijn PayPal-aankopen beschermd?

Je aankopen zijn veilig door de Aankoopbescherming die PayPal biedt. Dit betekent dat als het product niet geleverd wordt of niet overeenkomt met de beschrijving van de verkoper, PayPal het volledige bedrag vergoedt, inclusief verzendkosten. Denk hierbij aan een product dat als nieuw wordt aangeboden, maar toch gebruikt blijkt te zijn. Of als je drie producten besteld en er slechts twee ontvangt.

Waarom is mijn creditcardbetaling geweigerd?

PayPal gebruikt een uitgebreide controleprocedure voor creditcardbetalingen om uw rekening te beschermen. Hiermee kunnen we voorkomen dat kwijtgeraakte of gestolen kaarten in Paypal systeem worden gebruikt. In uitzonderlijke gevallen is het controleproces ook van invloed op geldige kaarten.

Een creditcard kan ook worden geweigerd als:
  • De kaartuitgevende instantie technische problemen heeft waardoor een transactie niet kan worden geautoriseerd.
  • De kaartuitgevende instantie een afschrijving ziet die niet binnen uw normale uitgavenpatroon past en de transactie blokkeert om u te beschermen.
  • De creditcardgegevens zijn onjuist ingevuld.
  • U onbedoeld de limiet van uw creditcard hebt overschreden.
Als u weet dat uw creditcard geldig is, maar uw betaling kan niet worden verwerkt, kunt u het volgende doen:
  • Neem direct contact op met uw kaartuitgevende instantie. Vraag waarom uw creditcard is afgewezen en of u deze nog steeds kunt gebruiken. Als u uw creditcard nog kunt gebruiken, probeert u de transactie opnieuw uit te voeren.
  • Betaal veilig online met uw bankrekening. U kunt uw bankrekening op eenvoudige wijze aan uw PayPal-rekening koppelen. BatteryBuy.be krijgt uw financiële of andere persoonlijke gegevens nooit te zien.
  • Voeg een andere creditcard toe aan uw PayPal-rekening.
Het antwoord komt van PayPal

Waarom werd mijn transactie niet voltooid?

Indien u probeert een betaling te verrichten, maar de betaling wordt niet voltooid, dan kan dit een aantal oorzaken hebben. Hieronder vindt u een overzicht van enkele redenen waarom een betaling niet voltooid kan worden:
  • Er staat niet genoeg geld op uw PayPal-saldo om de betaling te voltooien.
  • Het saldo op uw bankrekening of creditcard is niet toereikend.
  • Uw creditcard wordt geweigerd.
  • Uw PayPal-rekening is beperkt. Voordat u een betaling kunt verrichten, dient u de beperking op uw rekening op te lossen.
  • De betaling wordt vanwege veiligheidsredenen geweigerd door ons systeem. PayPal gebruikt systemen om gedragspartonen te herkennen.
U kunt het volgende proberen:
  • Verricht de betaling met een andere creditcard of bankrekening.
  • Verricht de betaling op een ander moment.
  • Verricht de betaling vanaf de computer waarmee u altijd inlogt.
  • Voeg geld toe aan uw PayPal-rekening.
Het antwoord komt van PayPal

Waarom is mijn betalingsstatus nog steeds in behandeling?

De betaling door een eCheck duurt enkele dagen om in PayPal te wissen (maximaal vijf dagen). We zullen uw bestelling niet verzenden voordat de betaling is voltooid.

Het antwoord komt van PayPal