Veelgestelde vragen Online Bestellen

Blijft mijn winkelmandje bewaard?

Ja, dit gebeurt automatisch. Als je een winkelmandje vult en je bestelling nog niet afmaakt, dan blijft dit winkelmandje tot aan 7 dagen bewaard (mits je geen cookies verwijdert in je browser)

Waarom heb ik geen bevestigingsmail ontvangen?

We zullen een orderbevestiging verzenden onmiddellijk nadat u uw bestelling hebt geplaatst. Uw e-mail met uw orderbevestiging komt van service@batterybuy.be. Mogelijke redenen waarom je de bevestiging niet hebt ontvangen:
– Mogelijk heb je een ander e-mailadres gebruikt of per ongeluk verkeerd ingevoerd.
– Het is ook mogelijk dat het in je spam/junk-folder terecht is gekomen.
– Wellicht staan we op de lijst met geblokkeerde e-mailadressen. Je kan dit wijzigen in de instellingen van je e-mailprovider.

Als u de e-mail missen en opnieuw wilt ontvangen, kunt u contact met ons nemen. We zullen uw bestelling graag confirmeren en de bevestigingse-mail opnieuw verzenden naar u.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Wij zijn altijd heel snel met versturen. Als je dus je bestelling wilt wijzigen, neem dan alsjeblieft zo snel mogelijk contact met ons op met je verzoek.

Als we je bestelling al verstuurd hebben en je wilt toch nog een item aan je bestelling toevoegen, dan kun je gewoon een nieuwe bestelling plaatsen.

Als we je bestelling al verstuurd hebben en je wilt toch nog een item uit je bestelling annuleren, mag je het altijd terugsturen om te ruilen of voor restitutie, zonder dat er vragen worden gesteld.

Hoe mijn bestelling volgen?

Je kunt in je "Bestelling Volgen" altijd de status van je bestelling bekijken. Hier vind je ook een overzicht van alle voorgaande bestellingen die je bij ons hebt geplaatst.

Krijg ik een factuur van mijn bestelling?

Je krijgt niet automatisch een factuur wanneer je een bestelling in onze webshop plaatst. Wil je toch graag een factuur ontvangen? Stuur dan een e-mail naar onze klantenservice met het ordernummer. Wij sturen dan een factuur in PDF-formaat.